با هماهنگی چند اداره ذیربط انجام شد

تشدید نظارت های مشترک بر آبگرم های سنتی و مدرن سرعین

بازدید و نظارت مشترک از آبگرم های سنتی و مدرن شهرستان سرعین با حضور نمایندگان ادارات صنعت، معدن و تجارت، دفتر هماهنگی امور اقتصادی، تعزیرات حکومتی، شرکت آب منطقه ای استان و نماینده اداره میراث فرهنگی شهرستان سرعین صورت گرفت.
کد خبر: ۷۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 16 August 2015

تشدید نظارت های مشترک بر آبگرم های سنتی و مدرن سرعین

بازدید و نظارت های مشترک از آبگرم های سنتی و مدرن شهرستان سرعین با حضور نمایند گان دستگاه های نظارتی استان اردبیل صورت گرفت.

به گزارش تابناک اردبیل، مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین با بیان این مطلب گفت: بازدید و نظارت مشترک از آبگرم های سنتی و مدرن شهرستان سرعین با حضور نمایندگان ادارات صنعت، معدن و تجارت، دفتر هماهنگی امور اقتصادی، تعزیرات حکومتی، شرکت آب منطقه ای استان و نماینده اداره میراث فرهنگی شهرستان سرعین صورت گرفت.

سید صادق حسینی اظهار داشت: ضمن بازدید از آبدرمانی های روستای نمونه گردشگری بیله درق و سرعین تذکرات و راهنمایی های لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات از جمله رعایت موازین بهداشتی، رعایت ظرفیت استخرها و برخورد مناسب با مسافران و گردشگران ارائه شد.

وی با تاکید بر نقش مؤثر بازدیدهای نظارتی از اماکن گردشگری در بالا بردن کیفیت خدمات، اظهار داشت: انجام نظارت های دستگاهی و نظارت های مشترک با سایر دستگاه های نظارتی به صورت منظم همراه با راهنمایی مدیران مراکز گردشگری در طول سال مستمر خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول؛ در تلاش هستیم تا در کنار بازدیدهای نظارتی با برگزاری دوره های متعدد آموزشی سطح خدمات ارائه شده به گردشگران را در شهرستان سرعین به نحو مطلوب ارتقا دهیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار