در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی موازی‌کار‌ی‌ها نشود

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با تاکید بر اینکه در نحوه برگزاری باید از موازی‌کار‌ی‌ها پرهیز شود گفت: برای جلوگیری از اینکه در این طرح، یک قشر از قلم بیفتد و یک قشر چندین بار مورد حمایت قرار گیرد، نیازمند کمیته‌ای هستیم که به صورت دقیق به شناسایی قوی در استان بپردازد.
کد خبر: ۸۳۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 15 April 2020
نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه همدان را می‌توان استان پیشگام در راه اندازی ستاد مردمی مقابله با کرونا دانست گفت: از همان ابتدای شیوع کرونا، ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان شکل گرفت و در تمام شهرستان‌ها ائمه جمعه مسئولیت این ستاد را پذیرفتند.

به گزارش فارس، آیت‌الله شعبانی اظهار کرد: ستاد مردمی مبارزه با کرونا در آغازین روز‌های فروردین‌ماه در استان همدان آغاز به‌کار کرد که بحمدالله همدان در این عرصه پیشگام شد و اتفاقات بسیار خوبی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب، قرارگاه رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه در استان همدان نیز تشکیل شد گفت: از همان ابتدای کار نسبت به تشکیل این قرارگاه با حضور ائمه جمعه سراسر استان اقدام شد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان افزود: این قرارگاه با توجه به اینکه ستاد مردمی مقابله با کرونا قریب به دو ماه پیش در استان شروع به کار کرده بود و زمینه لازم فراهم شده بود با قدرت و با همکاری همه‌جانبه وارد عرصه خدمت‌رسانی به مردم شد.

وی با تاکید بر لزوم کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌دیده، اظهار کرد: در اجرای رزمایش همدلی، باید همه مسئولان و مردم با تمام توان و داشته‌های خود به میدان بیایند و در تحقق منویات حضرت آقا قدم بردارند.

شعبانی افزود: البته در استان همدان از همان ابتدای شیوع کرونا، ستاد مردمی شکل گرفت و در تمام شهرستان‌ها ائمه جمعه مسئولیت این ستاد را پذیرفتند.

وی با بیان اینکه به لطف خدااقدامات بسیار خوبی هم در این ستاد انجام شد و می‌توان همدان را استان پیشگام در راه‌اندازی ستاد مردمی دانست گفت: در استان همدان، رزمایش مواسات در راستای اقدامات ستاد مردمی مقابله با کرونا انجام می‌گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: ستاد مردمی دارای کمیته‌های ده‌گانه‌ای است که در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و ضدعفونی در حال خدمت‌رسانی است و این خدمت رسانی تا پایان از بین رفتن این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در اجرای این رزمایش اسم و رسم‌ها مهم نیست، بلکه آنچه مهم است، تحقق منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب است که، ملت را به اجرای آن سفارش کرده‌اند.

شعبانی با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از آنجایی که این ماه، ماه احسان و نیکوکاری است امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو از این فرصت به وجود آمده استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در نحوه برگزاری باید از موازی‌کار‌ی‌ها پرهیز شود گفت: برای جلوگیری از اینکه در این طرح، یک قشر از قلم بیفتد و یک قشر چندین بار مورد حمایت قرار گیرد، نیازمند کمیته‌ای هستیم که به صورت دقیق به شناسایی قوی در استان بپردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار