گویا مزاحمت برای آتش نشانی تمام نشدنی است!

رئیس سازمان آتش نشانی همدان بابیان اینکه ۱۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۴۰ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۳۰۰ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است که انگار مزاحمت برای این سازمان تمام نشدنی است.
کد خبر: ۸۳۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 15 April 2020
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۵ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد تنها ۴ تماس منجر به عملیات شده است.

به گزارش مهر، محمدرضا بیاناتی اظهار کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات یک عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی دیروز ۳۵۵ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۴ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان بابیان اینکه ۱۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۴۰ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۳۰۰ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت یک مورد آتش سوزی شامل حریق درختان در بلوار کاج بوده است.

وی گفت: همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در جهان نما، نجات حیوانات در گلزار و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان یادآور شد: تعداد ۳ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار