کاپیتان تیم شهرداری گفت:

وضعیت روحی بازیکنان عالی است

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به تقابل این تیم در مقابل گیتی پسند اصفهان گفت: بازی سختی در مقابل تیم اصفهانی خواهیم داشت. به گزارش تابناک اردبیل، نصرت غنی زاده در حاشیه تمرینات این تیم در گفتگو با خبرنگار ما اضافه کرد: دو بازی اول لیگ را با موفقیت و امتیازات لازم به پایان رسانده ایم.
کد خبر: ۸۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷ 29 August 2015

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به تقابل این تیم در مقابل گیتی پسند اصفهان گفت: بازی سختی در مقابل تیم اصفهانی خواهیم داشت.

به گزارش تابناک اردبیل، نصرت غنی زاده در حاشیه تمرینات این تیم در گفتگو با خبرنگار ما اضافه کرد: دو بازی اول لیگ را با موفقیت و امتیازات لازم به پایان رسانده ایم و این هفته نیز برای برد و کسب سه امتیاز کامل به میدان خواهیم رفت.

وی با اشاره به برگزاری این دیدار در ورزشگاه تختی اردبیل یادآور شد: بی شک با حضور هواداران خود در رزشگاه و حمایت های آنها می توانیم با کسب امتیازات این بازی سه هفته اول لیگ را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری اردبیل تیم گیتی پسند را جنگنده و فرصت طلب دانست و تصریح کرد: این تیم طی دو هفته اول لیگ نتوانسته به پیروزی برسد به همین دلیل بازی این تیم در مقابل شهرداری حیاتی است و این می تواند کار ما را سخت کند.

وی در عین حال با اشاره به وضعیت روحی روانی مناسب بازیکنان شهرداری پیروزی در بازی با گیتی پسند را دور از دسترس ندانست و ابراز امیدواری کرد که با بازی خوب به خواسته خود در هفته سوم و کسب سه امتیاز برسیم.

غنی زاده با تاکید بر اینکه برای سه امتیاز بازی با گیتی پسند تا آخرین توان خواهیم جنگید، یادآور شد: در عین حال وضعیت بازیکنان به لحاظ روحی روانی عالی بوده و در آمادگی کامل بسر می بریم و منتظر رویارویی با تیم اصفهانی هستیم.

وی پیروزی در این بازی را استارتی برای صعود به بالای جدول دانست و عنوان کرد: با پیروزی در این بازی می خواهیم هواداران و مردم اردبیل را که در سرما و گرما با حضور در ورزشگاه و تشویق های بی امان حامی ما هستند، همچون هفته قبل و پیروزی در مقابل مس کرمان شاد کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری اردبیل بازیکنان تیم را مدیون هواداران خونگرم اردبیلی دانست و اضافه کرد: برای جبران این حمایت ها بازیکنان تیم شهرداری با تمام توان و تعصب در هر بازی به میدان می روند و به دنبال پیروزی هستند و این تنها کاری است که می توانیم برای آنها انجام بدهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار