لیگ دسته یک فوتبال ایران؛

شهرداری اردبیل، با شکست اصفهان در صدر جدول قرار گرفت

از هفته سوم مسابقات لیگ یک فوتبال ایران تیم شهرداری اردبیل با نتیجه پرگل سه بر صفر میهمان خود گیتی پسند اصفهان را شکست داد و با پیروزی در صدر جدول قرار گرفت .
کد خبر: ۸۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 29 August 2015
به گزارش خبرنگار تابناک اردبیل، در نیمه نخست این دیدار که عصر شنبه در ورزشگاه تختی اردبیل و با حضور بیش از پنج هزارتماشاگر برگزار شد هر دو تیم برای دقایقی بر توپ و زمین حاکم بودند اما در نهایت این تیم شهرداری بود که با گل دقیقه 41 علیرضا قاسمی پیروز میدان بود.
در نیمه دوم بازی تیم شهرداری هجومی تر بازی کرد و با گل علیرضا قاسمی در دقیقه 68 فاصله خود را به دو گل رساند.
2 دقیقه بعد ابراهیم کوه افکن یک بار دیگر برای تیم شهرداری گل زنی کرد تا اردبیلی ها شمار گل های خود را به سه افزایش دهند.
در 20 دقیقه باقی مانده بازی و دقایق وقت تلف شده اصفهانی ها سعی در گشودن دروازه شهرداری داشتند که موفق به این کار نشدند ، در دقیقه 89 این بازی نیز مهدی نصیری بازیکن این تیم با کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.
حضور علی دایی سرمربی تیم صبا باتری در ورزشگاه در نیمه دوم بازی موجب شادی و هیجان تماشاگران شده و آنها با فریادهای بلند همشهری خود را تشویق کردند.
شهرداری اردبیل در دوبازی گذشته خود با پاس همدان و مس کرمان صاحب یک تساوی و یک برد شده و با پیروزی امروز در صدر جدول قرار گرفت .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار