در هفته دولت به انجام رسید؛

بهره‌مندی 1200 خانوار پارس‌آباد از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته دولت در شهرستان پارس‌آباد بیش از یک‌هزار و 200 خانوار از نعمت گاز طبیعی در مناطق روستایی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 02 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، فیروز خدایی در جلسه بررسی مشکلات گاز شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: همزمان با هفته دولت و در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و در تداوم خدمت‌رسانی به مردم ولایتمدار استان، عملیات گازرسانی به 9 روستای شهرستان پارس‌آباد مغان از توابع استان اردبیل با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد ریال آغاز شد.

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال علاوه بر برخورداری یک‌هزار و 200 خانوار این شهرستان، عملیات گازرسانی به 31 روستای دیگر نیز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان به جزئیات پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان پارس‌آباد در هفته جاری پرداخت و گفت: جهت برخورداری 31 روستای در دست اجرا اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که امیدواریم با تزریق به موقع بودجه مورد نیاز بیش از یک‌هزار و 700 خانوار دیگر این خطه سرسبز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

خدایی به آمار کلی برخورداری شهرستان پارس‌‌آباد از گاز طبیعی نیز اشاره‌ کرد و افزود: هم اکنون قریب به 45 هزار مشترک شهری و روستایی این منطقه تحت پوشش شبکه گاز هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در حال حاضر 73 روستای شهرستان پارس‌آباد به میزان 66 درصد خانوار جز مشترکان گاز استان هستند که با اتمام گازرسانی به 64 روستای در دست اجرا، این آمار به بیش از 83 درصد خانوار ارتقا می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با تاکید بر اینکه اولویت اصلی شرکت علاوه بر گازرسانی به مشترکان خانگی، توسعه این موهبت الهی در نواحی صنعتی نیز است، اضافه کرد: هم اینک 72 واحد صنعتی پارس‌آباد با استفاده از سوخت سبز در تداوم اشتغال پایدار فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار