تودیع و معارفه مدیر کل بیمه ایران در اردبیل

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید بیمه ایران در استان اردبیل برگزار شد و محمد اسماعیلی به عنوان مدیرکل جدید بیمه ایران در استان اردبیل آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱ 25 January 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در سالن اجتماعات بیمه ایران برگزار شد، مدیرکل سابق بیمه ایران استان اردبیل با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و روزهای باشکوه پیروزی انقلاب اظهار کرد: ما در دوران مدیریت هشت ساله خود در این استان با همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌ها و بیمه‌ها تلاش کردیم خدمات مناسب و شایسته‌ای را به هموطنان ارائه کنیم.

حمید شجاع گفت: خدمت در شرکت سهامی بیمه ایران در کهن دیار سرزمین اردبیل سرافراز آرامش و اطمینان بخشی خاص به همراه داشته به طوری که باید این عزت و افتخار را به نسل‌های بعدی منتقل کرد.

وی با یادآوری اینکه اردبیل سرافراز به عنوان مهد تشیع دیاری است که در یکپارچگی این سرزمین و عزت و سرفرازی فرزندان این مرز و بوم چون نگینی می‌درخشد، افزود: هشت سالی که در این استان بودم با فراز و نشیب‌های مختلفی روبه‌رو بودیم اما در نتیجه همدلی و همکاری و محبت اعضای شبکه نمایندگی و اعتمادی که مردم به بیمه ایران داشتند توانستیم کارها را رو به جلو حرکت دهیم.

مدیرکل سابق بیمه ایران استان اردبیل تصریح کرد: شرکت بیمه استان اردبیل با چهار شعبه و بیش از 150 نمایندگی و 4 شرکت خدمات بیمه‌ای سعی کرده تا خدمات مناسبی را ارائه کند که این خدمات همراه با کیفیت مطلوبیت و با دقت و سرعت مناسب همراه بوده است.

شجاع ادامه داد: 70 درصد مردم استان اردبیل خدمات بیمه‌ای خود را از شرکت بیمه ایران دریافت کرده‌اند که این خود نشاندهنده اعتمادی است که به بیمه ایران وجود دارد.

وی بیان کرد: در کنار حسن اعتماد پورتفوی شرکت بیمه در این استان در هشت سال اخیر بیش از 17 برابر افزایش یافته است و ما علیرغم آنکه استان اردبیل را یک استان در جایگاه 24 و 25 در وضعیت اقتصادی کشور داریم تلاش بی‌وقفه همکاران در شبکه پرتوان فروش و نمایندگی و خدمات سبب شده تا به عنوان 10 استان برتر انتخاب شویم که در آخرین ارزیابی کشوری رتبه‌های پنجم و ششم را به دست آوردیم.

مدیرکل سابق بیمه ایران استان اردبیل یادآور شد: از نظر شفافیت عملکرد و ارائه گزارش بیمه‌ای جزو استان‌های برتر کشور هستیم به طوری ‌که گزارش‌ها ما از شفافیت مالی برخوردار بوده است.

شجاع وجود کمترین تعداد بدهی‌ها را با ضریب پایین بدهکاران این شرکت یادآور شد و گفت: ما باهمکاری تمامی سازمان‌ها، بانک‌ها و ادارات سعی کردیم با ارائه خدمات مطلوب‌تر در سایه ارشادات و راهنمایی‌های مسئولان استان بتوانیم در یک برنامه مطلوب به آینده‌نگری درست در خدمت بی‌منت به مردم باشیم.

وی به هم‌افزایی برای افزایش و گسترش بیمه در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: در توسعه خدمت‌رسانی و گسترش امر بیمه ما سعی فراوان به همراه نتایج مطلوب را شاهد بودیم که احداث و تجهیز ساختمان مرکزی بیمه ایران در اردبیل از جمله آنها است.

مدیرکل سابق بیمه ایران استان اردبیل راه‌اندازی شعبه پارس‌آباد را خدمتی بی‌بدیل برای هموطنان شمال استان در کم کردن ترددهای طولانی از شمال به مرکز استان اعلام کرد و گفت: با تاسیس شعبه پارس‌آباد بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های بیمه‌ای برطرف شده است.

شجاع از اخذ مجوز برای راه‌اندازی شعبه بیله‌سوار خبر داد و عنوان کرد: انتظار می‌رود در آینده نزدیک این شعبه نیز راه‌اندازی شود.

وی از اخذ پروانه و خرید زمین برای احداث ساختمان خلخال و ارائه اسناد مناقصه خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم بعد از عید شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

مدیرکل سابق بیمه ایران استان اردبیل از خرید زمین برای پایانه خسارت در اردبیل خبر داد و گفت: تعمیرات کلی ساختمان شعبه مشگین‌شهر جزو اهداف و برنامه‌ها ما است که امیدواریم در آینده نزدیک به ثمر بنشیند.

در این مراسم که همراه با تشویق‌های کارکنان بیمه ایران بود، حمید شجاع مدیرکل سابق بیمه ایران با چشمان اشکبار به خدمت هشت ساله خود در اردبیل پایان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار