رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوجبلاغ گفت: تمامی مشترکان صندوق صدقات و نیکوکاران می‌توانند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی تلفن همراه به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ 02 February 2022

به گزارش «تابناک البرز» حسنی تبار گفت: با حدود ۲۰ هزار صندوق کوچک و بزرگ با همت والای مردم خیراندیش شهرستان ماهیانه یکصدوسی و پنج میلیون تومان کمک‌های مردمی را جمع آوری می کنند.

به گفته او در جهت توسعه و بهبود جمع آوری کمک‌های مردمی و جلوگیری از هدررفت انرژی، حذف قبوض کاغذی، عدم استهلاک پول ملی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طرح کیو آر در کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا خواهد شد.

 حسنی تبار می گوید: با استفاده از گوشی تلفن همراه و نصب نرم افزار بارکدخوان همشهریان می‌توانند کمک‌های مالی خود را به طور الکترونیکی و در هر زمان پرداخت کنند.

به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوجبلاغ: صدقات و کمک‌های مردمی در حوزه‌های مختلف معیشتی، جهیزیه، خریدمسکن، تعمیر مسکن، درمان و خودکفایی مددجویان استفاده خواهد شد و امیدواریم با حمایت مردم و دستگاه‌های اجرایی طرح کیو آر که طرحی در راستای خدمت نوین است اجرایی شود.

شهروندان با استفاده از گوشی تلفن همراه و یا کارت‌های بانکی صدقه خود را الکترونیکی پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار