رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  شهرستان ساوجبلاغ استان البرز اعلام کرد: ۱۱ کیلومتر از آزاد راه کرج - قزوین در حوزه استحفاظی این شهرستان بهسازی و ایمن سازی شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 09 February 2022

به گزارش «تابناک البرز» رضا رمضانی گفت:  لکه گیری آسفالت ، خاکریزی، شانه‌سازی و تنظیم شیب شیروانی در آزادراه کرج- قزوین به طول ۱۱ کیلومتر، شستشوی علائم راهنمایی و رانندگی، لکه‌گیری آسفالت، ریزش‌برداری و پاکسازی محورهای تحت پوشش، نصب حفاظ سیمانی  به طول ۶ کیلومتر، ایمن‌سازی و آشکارسازی ورودی و خروجی‌های آزادراه کرج- قزوین از جمله پروژه های انجام شده در سال جاری است .

این مسوول، عملیات خط کشی مقطعی در آزادراه کرج- قزوین و راه‌های روستایی به طول ۱۰۰ کیلومتر، تهیه و نصب ۷۰۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی و عملیات مضرس با هدف افزایش اصطکاک درخط شمالی و جنوبی آزادراه کرج- قزوین به مقدار ۴۴ هزار مترمربع را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

رمضانی با بیان اینکه در صورت ابلاغ اعتبار لازم اجرای پروژه تعریض محور آجین دوجین، کمربندی برغان و بهسازی محور ولیان به اسکول‌دره نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور تهراندشت نیز در مرحله برگزاری مناقصه است که پس از تعیین پیمانکار عملیات اجرای آن در شروع فصل کاری آغاز خواهد شد.

وی بیان داشت : امسال ۱۶۲ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال برای توسعه و ایمنی راه ها در این شهرستان پیش بینی شده که تاکنون ۷۵ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساوجبلاغ یادآور شد: پیگیری‌های لازم در خصوص انجام مراحل قانونی پروژه تعریض ورودی محور کردان نیز در حال پیگیری است که پس از ابلاغ، مراحل انجام مناقصه و تعیین پیمانکار انجام می‌شود.

این مسوول در ادامه از آماده‌باش نیروهای راهداری این شهرستان نیز خبر داد و گفت: همزمان با آغاز فصل سرما ۲۵ نیروی راهدار ساوجبلاغ با آماده‌سازی ماشین‌آلات، تهیه و دپوی شن و نمک در سوله نمک و تجهیز راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساوجبلاغ با اشاره به اینکه این شهرستان ۲ راهدارخانه دارد که یکی در ضلع جنوبی آزادراه قزوین- کرج و دیگری در ضلع جنوبی هشتگرد- کرج واقع شده است، افزود: این راهدارخانه‌ها در تمام فصول سال آماده خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند و مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند از آنها استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار