فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت در بازرسی از یک خودروی سمند ۷۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 09 February 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ علی قاسم پور با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت کرج با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی تریاک به وسیله یک دستگاه خودروی سمند به داخل شهر کرج مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه ماموران با قرار گرفتن در مسیر تردد خودروی حامل مواد مخدر، در یک اقدام غافلگیرانه سمند مورد نظر و یک دستگاه پراید اسکورت آن را متوقف و ۲ نفر را در این راستا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده، ۷۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره عزم جدی پلیس برای مبارزه با معضل مواد مخدر، گفت: شهروندان عزیز می توانند برای کاهش آسیب های حاصل از مواد مخدر در جامعه با معرفی افراد فعال در زمینه خرید و فروش این بلای خانمان سوز از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس، نقش خود در این زمینه را ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار