دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: ملک‌های اطراف گودبرداری حصارک به خاطر مخاطرات موجود باید تخلیه شوند.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 23 February 2022

به گزارش «تابناک البرز» حسن مددی در حاشیه آئین کلنگ زنی پارک رود مناطق آزاد شده رودخانه کرج در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده کلاهبرداری مسکن مهر هشتگرد اظهار کرد: پرونده‌های کثیر الشاکی بر طبق دستور قضائی باید هر چه سریع‌تر در ساوجبلاغ و هشتگرد تعیین تکلیف شود.

وی درباره توبیخ تعدادی پلاک ثبتی در مهرشهر تصریح کرد: برخی مالکین این پلاک‌ها در خارج از کشور بوده‌اند که برای صیانت از این املاک در مقابل جاعلین اسناد، پلاک توبیخ و کارگروهی تشکیل شده که درخواست مالکین برای پیگیری بررسی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در مورد گودبرداری حصارک خاطرنشان کرد: جلسات متعددی توسط فرمانداری و با تاکید استاندار و دستور مقام قضائی تشکیل شده که مردم نیز باید با توجه به خطرات منطقه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مددی گفت: به مالک برای همکاری تذکر داده شده ولی برای انجام این عملیات عمرانی باید ملک‌ها تخلیه شوند. اعتباری هم توسط شورا و شهرداری برای نقل مکان مردم به محل استیجاری در نظر گرفته شده و به فرماندار تاکید کردیم مبالغ را افزایش دهند.

وی متذکر شد: همچنین نگرانی‌های مردم را در مورد رها کردن ملکشان برطرف کنند و توافقنامه‌ای بین مالک و مردم منعقد شود و تضمین‌هایی داده شود که مردم با اطمینان محل را ترک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار