حجت الاسلام و المسلمین مختاری گفت: شیوخ عرب منطقه و کسانی که به آمریکا دل خوش کرده اند بدانند تکیه بر آمریکا تکیه بر باد است.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ 02 March 2022

تکیه بر آمریکا تکیه بر باد است

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام و المسلمین مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: آنچه که در اوکراین اتفاق افتاده محصول چند نکته است: 

اول، فریب و خدعه کشورهای غربی نسبت به اوکراین بود، اوکراین سومین کشوری بود که قدرت هسته ای داشت ، گفتند ما امنیت شما را تضمین می‌کنیم شما بیایید این هارا از بین ببرید و از کشور خود خارج کنید‌.
دوم، بی تدبیری و خیانت مسئول وقت اوکراین که دل به غربی ها خوش کرد.
نکته سوم، ادامه این فریب و درس نگرفتن از گذشته است، در همه این سال ها اوکراین پشت در ناتو بوده و حالا هم که روسیه به اوکراین حمله کرده این ها فقط اظهار تاسف کردند و بیانیه دادند. 
نکته چهارم، دخالت آمریکایی ها در این منطقه است، به آمریکا چه ربطی دارد که در اروپا چه خبر است؟ این دخالت ها و تحریک ها سبب این اتفاقات شده!
شیوخ عرب منطقه و کسانی که به آمریکا دل خوش کرده اند بدانند تکیه بر آمریکا تکیه بر باد است. یک روزی در همین کشور خودمان می‌گفتند دوران موشک تمام شده، کجا هستند که ببینند که این خبر ها در عالم نیست، اگر ما هم این غفلت را میکردیم و دست برتر را از دست میدادیم همین اتفاق در کشور ما می افتاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار