پیج معروف مبل فروشی کرج در اینستاگرام کلاهبردار میلیونی بود.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 02 March 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ بیژن جنتی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق پیج اینستاگرامی فروش مبلمان به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که مالباخته از طریق اینستاگرام یک پیج جعلی فروش مبلمان با قیمت مناسب را شناسایی و به عنوان بیعانه مبلغ ۴۰ میلیون ریال را برای خرید مبل به حساب اعلامی از سوی گرداننده صفحه پرداخت کرده بود که فرد کلاهبردار پس از دریافت پول حساب کاربری شاکی را مسدود و دیگر پاسخگوی وی نبوده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان استان البرز اظهار داشت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت متهم شده و با بکارگیری اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه او را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند، گفت: در بررسی‌های اولیه متهم به انجام ۱۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال با همین شیوه اقرار کرد.

سرهنگ جنتی با اشاره به شناسایی مالباختگان این پرونده تصریح کرد: تلاش ماموران برای کشف سایر کلاهبرداری‌های صورت گرفته از سوی این متهم ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان استان البرز در پایان از کاربران فضای مجازی درخواست کرد که در خرید‌های مجازی از سایت‌های غیرمعتبر، قبل از دریافت کالا به هیچ وجه وجوهی به عنوان بیعانه را پرداخت نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار