کد خبر: ۱۰۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 30 September 2015
رییس هیئت تکواندو استان البرز گفت: ۴ تکواندوکار البرزی در معیت تیم اعزامی کشورمان به مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم) به رقابت با حریفان می پردازند.

محمد نوذری در گفتگو با مهر اظهار کرد: مسابقات المپیک ارتش‌های جهان از امروز چهارشنبه آغاز شده است و تا ۲۲ مهرماه به میزبانی شهر مونگ یونگ کره جنوبی به طول می انجامد.

وی افزود:این المپیک در رشته های مختلف برگزار می شود که مسابقات تکواندو از ۱۶ مهرماه به مدت ۳روز پیگیری خواهد شد.

نوذری ادامه داد: تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان با ۱۲هوگوپوش در این رقابتها به مصاف رقبایش می‌رود که هانیه اخلاقی، فرزانه صاحبی، مهدی اسحاقی و هادی تیران چهار تکواندوکار البرزی حاضر در این رویداد جهانی هستند.

وی با بیان اینکه یک سوم تیم اعزامی از نفرات البرز هستند گفت: این اتفاق چند سالی است در حال تکرار است به گونه ای که در اکثر قریب به اتفاق تیم های ملی رده های مختلف البرز بیشترین سهم را دارد و تیمی بدون حضور البرزی ها در رویدادهای برون مرزی حاضر نمی شود.

رییس هیئت تکواندو استان البرز به کسب رتبه اول البرز در میان هیئت های تکواندو استان ها اشاره کرد و گفت: با اعلام ارزیابی استان ها از سوی فدراسیون تکواندو این استان بالاتر از دیگر مناطق کشور به عنوان نخست رسید و این موضوع نشان از جایگاه تکواندو البرز در کشور دارد.

نوذری در پایان گفت: همواره برای بهتر شدن تلاش می کنیم و علیرغم همه محدودیت های مالی و سخت افزاری اجازه نداده ایم روند روبه رشد تکواندو البرز متوقف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار