سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان خبر داد
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از حضور ۸۰.۱۳ درصد دانش‌آموزان خوزستانی در کلاس‌های درس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 16 April 2022

مسعود حمیدی‌نژاد در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۷ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به برگزاری حضوری کلاس‌های درس در خوزستان اظهار کرد: ۸۰.۱۳ درصد دانش‌آموزان در کلاس‌ها حضور پیدا کرده و ۴.۳۲ درصد نیز غیبت موجه داشته‌اند. البته با توجه به وقوع گرد و غبار، چند درصد در حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ها کاهش داشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۱۵.۵ درصد دانش‌آموزان نیز غیبت غیر موجه داشته‌اند که این مساله در حال بررسی است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با توجه به دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش در خصوص تعطیلی شبکه شاد و شبکه‌های مجازی به منظور الزام دانش‌آموزان برای حضور در مدارس، این موضوع نیز در حال پیگیری است.

حمیدی‌نژاد در خصوص میزان واکسیناسیون دانش‌آموزان گفت: ۹۵.۹ درصد دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال استان خوزستان نوبت اول و ۷۷.۳ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تدریس در مدارس تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، گفت: از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه آزمون‌های شفاهی برگزار می‌شوند و پس از آن آزمون‌های کتبی برای مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد.

دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان نیز در این نشست با اشاره به کاهش تعداد تیم‌های طرح شهید سلیمانی گفت: با توجه به اهمیت این طرح، از فرمانداران می‌خواهیم این طرح تعطیل نشود. همچنان طرح در حال اجرا است و باید تیم‌های تقویتی و نظارتی تقویت شوند.

وی افزود: در اواخر اسفندماه در اهواز ۶۷ خودروی سواری به این طرح اختصاص یافته بود که این تعداد خودروها در ۲۰ فروردین‌ماه به ۴۳ خودرو رسید و اکنون ۵۱ خودرو در عملیات این طرح شرکت دارند.

جانگران‌نژاد گفت: با توجه به کاهش آمار مراجعه برای تزریق واکسن و احتمال مواجهه با مشکل در صورت بروز سوش جدید، پیشنهاد می‌شود خودداری از ارائه خدمات در مقابل انجام ندادن واکسیناسیون تشدید شود تا تاخیری‌ها در دریافت نوبت دوم و سوم به نحوی مجبور شوند برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار