فرمانده نیروی انتظامی استان البرز:
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه این نیرو مقتدر و قاطع است،‌ گفت:‌ پلیس از امنیت و آسایش مردم دفاع می‌کند.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 02 October 2015
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح بعد از ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، ضمن تبریک عید سعید غدیر طی سخنانی اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره پاسدار امنیت، آسایش و آرامش مردم بوده و پلیس در استان البرز خدمات بسیار خوبی در راستای تحقق این مهم داشته است.

وی افزود: ماموران پرتلاش و کم توقع نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به مردم و مبارزه با اشرار، اراذل و اوباش،‌ سوداگران مرگ و تمام بی‌قانونی‌ها در تلاش هستند.

این فرمانده ارشد نظامی افزود: تعدادی از ماموران پلیس در استان البرز از جمله سروان مرادی در راه مبارزه با اشرار و متخلفان به شهادت رسیدند و خون این شهدا پاسدار نظم و امنیت استان البرز است.

کامرانی‌صالح بیان داشت: یکی از مهمترین نیازهای جامعه ما،‌ همراهی و تعامل بیشتر مردم و نیروی انتظامی است تا بتوانیم در برابر دشمنان خارجی و بدخواهانی که به دنبال اخلال در نظم هستند، ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به فعالیت هزاران سایت اینترنتی و صدها شبکه ماهواره‌ای مستهجن گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال ضربه‌زدن به نظام ما و دین ما است و از هر ابزاری برای انحراف نسل جوان استفاده می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: یکی از اهداف شوم دشمنان برای منحرف کردن جوانان ما، مواد مخدر صنعتی است و دشمنان با حمایت از تولید و توزیع مواد مخدر به ویژه مواد اعتیاد‌آور صنعتی، به دنبال ضربه‌زدن به ملت ایران هستند.

کامرانی‌صالح در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای نیروی انتظامی طی 6 ماه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت بیش از 4 هزار پرونده توسط کارشناسان و معاونت اجتماعی ناجا در استان البرز به صلح و سازش منجر شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از 52 هزار فقره گذرنامه در استان البرز صادر شده و شرایط اعزام به خدمت مقدس سربازی برای 65 هزار نفر نیز فراهم گردیده است.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: طی 6 ماه اخیر در مجموع 145 هزار پرونده قضایی در کلانتری‌ها تشکیل شده و بخش مهمی از این پرونده‌ها در همان کلانتری به سازش منجر شده است.

کامرانی‌صالح از صدور و یا تعویض بیش از 23 هزار پلاک خودرو و موتورسیکلت در استان البرز خبر داد و گفت: تمام این خدمات با نظم خوبی به مردم ارائه می‌شود.

وی همچنین از برخورد جدی با صنوف متخلف و صنوف مزاحم مانند قلیان‌سراها و تالارهای غیر مجاز خبر داد و گفت:‌ پلیس در اجرای قانون مصمم بوده و بدون کوچک‌ترین غفلتی با کارهای غیر‌قانونی برخورد می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین از کاهش 6 درصدی انواع سرقت در استان البرز و خبر داد و گفت:‌ بخش مهمی از این موفقیت مرهون برخوردهایی است که با توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر داشتیم. به صورتی که امسال بیش از 14 هزار مصرف‌کننده مواد در نقاط مختلف استان البرز دستگیر شدند.

کامرانی صالح در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی مقتدر است و با اقتدار از مردم در برابر متخلفان و اخلال‌کنندگان در نظم و امنیت دفاع می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار