دبیر ستاد پروژه مهر اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمامی تمهیدات لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی آینده اندیشیده شده که در مهر ماه 1401هیچ دانش‌آموزی نباید بدون مدرسه و هیچ مدرسه‌ای هم نباید بدون معلم باشد.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 13 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در جلسه کمیته توجیح و تبلیغ ستاد پروژه مهر استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ گفت:موفقیت پروژه مهر مستلزم برنامه ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است و ساماندهی نیروها، فضاهای آموزشی و ثبت نام دانش آموزان باید با جدیت پیگیری گردد.
وی افزود: انتظار براین است که این کمیته با توجه به اهمیت موضوع بیش از بیش تلاش کنند تا ضمن انعکاس زحمات و فعالیت های سایر کمیته ها، سال تحصیلی پیش رو سالی شاداب برای دانش آموزان باشد.
جمالی به کمیته های ستاد پروژه مهر اشاره کرد وگفت: این ستاد ازچندین کارگروه سازماندهی، کارگروه تعمیر و تجهیز، کارگروه توجیه و تبلیغ، کارگروه نظارت و ارزیابی و کارگروه تایید صلاحیت و انتصابات تشکیل شده است که این کمیته ها باید طوری عمل نمایند؛ تا با بهره گیری از توان و تخصص کلیه همکاران زمینه ی تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم آورند.
وی با اشاره به بازدید ستاد پروژه مهر استانی از شهرستانها و مناطق 13 گانه استان خاطرنشان کرد: در مدارس نیز باید جلسه پروژه مهر تشکیل شود و اعضاء آن مشخص و گزارشات اقدامات انجام شده به دبیرخانه ستاد هر منطقه و شهرستان ارسال شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان و دبیر کمیته ستاد پروژه مهر گفت: سازماندهی و ساماندهی متفاوتی را برای مهرماه آغاز خواهیم کرد و هیچ دانش‌آموزی نباید بدون مدرسه و هیچ مدرسه‌ای هم نباید بدون معلم باشد امیدوارم تا ۱۵ شهریورماه سازماندهی ما کامل بسته باشد و دغدغه‌ای برای اول مهر نداشته باشیم جزو این که دانش آموزی خود مراجعه نکرده باشد.
جمالی در پایان خاطرنشان کرد: پروژه مهر نماد مدیریت و برنامه ریزی در آموزش و پرورش است که تمام فعالیتهای کمیته های پروژه مهر در راستای بازگشایی باشکوه مدارس خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار