معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: سه هزار واحد مسکن مددجویان بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی و عید غدیرخم در نقاط مختلف کشور به بهره برداری می‌رسند.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷ 17 July 2022

سید مرتضی حسینی روز یکشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از خانه کودک و نوجوان رادمان دزفول در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۱۹ واحد از سه هزار مسکن مددجویی سطح کشور در استان خوزستان احداث شده‌اند و روز چهارشنبه همین هفته به طور همزمان بهره برداری می‌شوند.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی کمک بلاعوض ۵۰۰ میلیون ریالی پرداخت کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: بهزیستی علاوه بر این مبلغ برای تحویل زمین واحدهای مسکونی به مددجویان و اخذ تسهیلات بنیاد مسکن پیگیری‌های لازم را انجام داده است.

وی افزود: اگر مددجو همچنان در تامین سهم آورده برای ساخت واحدهای مسکونی مشکل داشته باشد، برای ارائه تسهیلات کم بهره به مددجو پیگیری لازم از سایر بانک‌ها انجام می‌شود.

حسینی اظهارداشت: ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بهزیستی نیز در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال تکمیل و به افراد تحویل داده شوند.

تسهیلات اشتغالزایی امسال بهزیستی خوزستان پنج برابر افزایش یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور ارائه تسهیلات به مددجویان در کنار مهارت افزایی و توانمندسازی را یادآور شد و گفت: اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۶ امسال استان خوزستان نسبت به سال گذشته پنج برابر افزایش یافت.

وی افزود: نزدیک به ۸۵۰ میلیارد ریال در سال گذشته برای اشتغالزایی جامعه هدف سازمان بهزیستی در خوزستان در نظر گرفته شده بود که این رقم برای امسال چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

حسینی با اظهار امیدواری برای رشد اشتغالزایی مددجویان با این اعتبار بیان کرد: با توجه به شعار امسال و تاکید مقام معظم رهبری بر اشتغالزایی و کارآفرینی، یکی از اولویت‌های سازمان بهزیستی توانمندسازی جامعه هدف است از این رو باید حمایت‌های ویژه‌ای از مددجویان داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور بهره برداری همزمان ۱۲ مرکز توانبخشی، شبه خانواده و مرکز ترک اعتیاد در استان خوزستان را یادآور شد و گفت: مرکز شبه خانواده کودک و نوجوان رادمان شهر دزفول امروز به طور نمادین افتتاح شد.

وی افزود: ۱۱۹ طرح اشتغالزایی استان خوزستان نیز با بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار آماده شده‌اند که به صورت همزمان بهره برداری می‌شوند.

به گزارش ایرنا  ۱۲ مرکز زیر نظر بهزیستی شامل مراکز توانبخشی، ترک اعتیاد، نگهداری از کودکان، مشاوره و موسسه خیریه روز یکشنبه در آیینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور به طور همزمان در خوزستان بهره برداری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار