سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: این استان دارای نرخ باروری پایینی بوده به طوریکه در جمع چهار استان نخست در بخش کم بارور کشور قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 06 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» سیده زهره آثاری در نشست خبری مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب شده و بر اساس تفاهم نامه با سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با برگزاری همایش ها و سمینارها درصدد اقدامات موثر در این زمینه هستیم.
وی تاکید کرد: همچنین با دستور استاندار البرز تمام دستگاه های مکلف در حوزه اجتماعی و فرهنگی و سایر دستگاه باید حمایت های لازم را در این زمینه داشته باشند.
آثاری یادآور شد: درمان ناباروری و حمایت های لازم در این زمینه ، تسهیل ازدواج از جمله رویکردهای مد نظر برای حل مشکلات پیری جامعه است.
وی در خصوص فعالیت مرکز درمان ناباروری در بیمارستان کمالی گفت: اتاق جراحی این مرکز فعلا تعطیل است و در هفته جاری بر اساس هماهنگی های از پیش صورت گرفته نشیت ویژه ای برای بررسی تشکیل می شود.
آثاری افزود: درصدد هستیم با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت یک مرکز دیگر نیز در شهرستان ساوجبلاغ راه اندازی کنیم.
در این نشست تفاهم نامه ای در خصوص انجام فعالیت های فرهنگی برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بین سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل امور زنان و خانواده استانداری البرز منعقد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار