از سوی وزیر کشور؛
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: با ابلاغ حکم وزیر کشور، مهرداد کیانی به عنوان شهردار کرج منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 10 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» عمار ایزدیار گفت: با توجه به وصول پاسخ مثبت استعلام و تکمیل مراحل قانونی، حکم شهردار از سوی وزیر کشور صادر و به استان ابلاغ شد.

وی اظهار داشت: براین اساس شهردار جدید کرج از اکنون به صورت رسمی فعالیت کاری خود را در شهرداری این کلانشهر آغاز کرد.

مهرداد کیانی دوازدهم مهرماه سال جاری  از مجموع ۱۳ رای اعضای شورای اسلامی شهر کرج با کسب ۱۱ رای به عنوان شهردار منتخب کلانشهر کرج به وزارت کشوری معرفی  شد.

به دنبال استیضاح مصطفی سعیدی سیرایی شهردار کرج در ۲۹ خرداد امسال مجید سریزدی توسط شورای اسلامی شهر کرج انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد که صلاحیت وی احراز نشد.

پس از استیضاح شهردار کرج  از خرداد ماه تا ۱۲ مهرماه امسال سرپرستی شهرداری کرج بر عهده منوچهر غفاری  بود.

در حکم ابلاغی احمد وحیدی  وزیر کشور خطاب به مهرداد کیانی شهردار کرج  آمده است: 

در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرج به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار کرج منصوب می‌نمایم.
امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و در ظل توجهات حضرت بقیه ا.. الاعظم اروحنا فداء و رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط و لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با درنظر گرفتن پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق،هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها،رعایت ملاک های امانت،دینداری، توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، تکریم و حسن سلوک با مردم و جلب اعتماد عمومی،جلب مشارکت های مردمی و خلاقیت در ارائه خدمات،همکاری متقابل با مسئولین ملی و محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد و نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و رعایت کامل لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.      
شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن تبریک توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار