کد خبر: ۱۰۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 09 October 2015

نفر سوم مسابقات جهانی کشتی آزاد آمریکا گفت: هدفم کسب مدال طلای المپیک است و برای رسیدن به این مهم تمام توانم را به کار خواهم گرفت.

علیرضا کریمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در اولین حضورم در مسابقات جهانی بزرگسالان آمریکا خوشبختانه با دست پر به کشور بازگشتم و شناخت خوبی از فضای مسابقات در این سطح و رقیبان خود پیدا کردم.

وی افزود: مسابقات لاس وگاس آمریکا تجربه بسیار گرانبهایی برای من بود و ایمان دارم این تجربه می تواند به من در ادامه راه و حضور موفق در مسابقات مهمی چون المپیک ریو کمک شایانی کند.

این کشتی گیر البرزی با بیان اینکه الگویش در کشتی علیرضا حیدری است، گفت: در دوران کودکی شاهد تمرینات علیرضا حیدری از نزدیک بودم و از همان زمان علاقمند به سبک کشتی او شدم و امیدوارم بتوانم مسیری که او طی کرد را تکرار کنم و در مسابقات جهانی و المپیک برای کشورم به مانند او کسب مدال کنم.

کریمی که در کارنامه ورزشی خود مدال طلای نوجوانان و جوانان جهان را دارد و اوایل امسال مقام قهرمانی بزرگسالان آسیا را کسب کرده است، در ادامه گفت: برای کسب مدال طلای بزرگسالان جهان به آمریکا رفته بودم اما شرایط مسابقات و فشار حاکم بر رقابت ها آنقدر بالا بود که در نهایت به مدال برنز رسیدم.

وی افزود: از اینکه به مدال خوشرنگ طلا نرسیدم کمی ناراحتم اما کسب مدال در اولین حضور در مسابقات جهانی عملکرد خوبی است و مربیان تیم ملی و کارشناسان آن را در اولین حضور قابل قبول می دانند.

علیرضا کریمی با بیان اینکه کشتی البرز قهرمان پرور است، گفت: این استان در رشته های مختلف قهرمانان و مدال آوران زیادی دارد و کمی طبیعی است که آن چنان که در سایر شهرها اتفاق می افتاد شاهد حمایت از قهرمانان نباشیم.تمام سعی ام این است که خودم را درگیر حواشی نکنم و تمام فکر و توانم را به مسابقات آینده معطوف کرده ام.

وی در پایان افزود: ورزش ایران روزهای حساسی را پیش رو دارد و میدان بزرگی چون المپیک در انتظار ماست بنابراین من و دیگر ورزشکاران ایرانی باید تمرکز خود را بر تمرینات و اردوهای آماده سازی بگذاریم تا در نهایت کشورمان در این رویداد بزرگ ودر تقابل با کشورهای مختلف به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار