مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری همایش بزرگ لبیک یا حسین (ع) همزمان با آغاز ماه محرم در البرز خبر داد و گفت: همزمان با ماه محرم 30 مبلغ از قم به البرز اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 12 October 2015
حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های ماه محرم در امامزاده‌های شاخص این استان پرداخت و اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده همایش بزرگ لبیک یا حسین در دومین روز از ماه محرم در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برگزار خواهد شد.

وی برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در آستان امام زاده طاهر(ع) خبر داد و افزود: همایش احلی من العسل ویژه نوجوانان در ششمین روز از ماه محرم، همایش رهروان زینبی در بعد از ظهر روز 12 محرم الحرام در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نماز ظهر روز تاسوعا و عاشورای حسینی در آستان امامزادگان استان برگزار خواهد شد تأکید کرد: همزمان با آغاز ماه محرم 30 مبلغ از حوزه علمیه قم به البرز اعزام خواهد شد.

صالحی در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزاری خیمه‌های معرفت در این استان خبر داد و گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان این استان برپا خواهد شد.

وی از حضور قاریان برجسته در این ایام خبر داد و ادامه داد: محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر کشوری و مصری نیز در دهه اول ماه محرم در این استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فراخوان مسابقه عکس عاشورایی نیز بعد از ایام تاسوعا و عاشورا انجام خواهد شد گفت: عکاسان در این حوزه می‌توانند عکس‌های خود را در این زمینه تهیه کنند.

صالحی افزود: بیان واقعیات عاشورا و انتقال اهداف و پیام‌های امام حسین و یارانش باید در اولویت مداحان و سخنرانان در جلسات ایام محرم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار