کد خبر: ۱۱۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 12 October 2015

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بر بازسازی سریع بافت های فرسوده کلانشهر کرج تاکید کرد.

عزیزاکبریان در بازدید از این منطقه شهری افزود: فرآیند نوسازی بافت های فرسوده با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان و ورود بخش خصوصی به این مقوله ضروری است.

وی بیان داشت: ورود بخش خصوصی که در مقایسه با دولت می تواند، نقش فعال تری در این حوزه ایفا کند، بسیار موثر است و ضروری دارد تا بهسازی، بازسازی و نوسازی فضا و بافت های فرسوده بویژه در منطقه 2 شهرداری کرج مورد توجه جدی مسوولان استان و شهرستان قرار گیرد .

نماینده مجلس کرج در خانه ملت عنوان کرد: بسیاری از کشورهای جهان با تکیه بر این اصل در شهرهای بزرگ خود گام های بزرگی در عرصه خدمت رسانی به شهروندان برداشته اند و ضمن کاهش چشمگیر هزینه های جاری، رضایت شهروندان نیز را جلب کرده اند.

وی اقدامات عمرانی و خدماتی صورت گرفته در سطح منطقه 2 شهرداری کرج را مطلوب ارزیابی کرد و از مدیر و مسوولان اجرایی این منطقه قدردانی کرد ضمن آنکه خواستار خدمات رسانی هر چه گسترده تر به شهروندان این منطقه شد .

اکبریان گفت: باید رضایت شهروندان را در اولویت قراردهیم وبرای خدمات ر سانی بیشتر با کمک از همه امکانات موجود وهماهنگی های لازم و افزایش مشارکت مردم به این مهم دست پیداکنیم.

احمد رضا خلوصی مدیرمنطقه 2 شهرداری کرج دراین بازدید به برخی پروژه های عمرانی در دست اقدام و افزایش سرانه فضای سبز در منطقه اشاره کرد و گفت : بهره برداری از سوله چندمنظوره بحران برای عدالت محوری و استفاده شهروندان از فضا های ورزشی ، طرح تکریم ارباب رجوع از اولویت های کاری است.

وی افزود: بازدیدهای میدانی برای آشنایی با مشکلات سطح منطقه وایجاد ارتباط مستمر باشهروندان بخشی ازاقدامات این منطقه برای خدمات رسانی مطلوب به مردم است.

مدیرمنطقه 2 شهری کرج گفت :با تلاش های صورت گرقته امیدواریم شاهد تحولی جدید در اجرای پروژه های خدماتی، عمرانی و فرهنگی در این منطقه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار