امام جمعه هشتگرد گفت: ماه محرم و برپایی هیئت‌های عزاداری حسینی بهترین زمان برای انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل جوانان و نوجوان است.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 19 July 2023

فرهنگ عاشورا نقطه قوت شیعیان محسوب می‌شود

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری اظهار کرد: عاشورا یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین وقایع تاریخ اسلام است که منجر به تحولات عظیمی شد.

وی بیان کرد: اگر امام حسین (ع) در عاشورا با فداکاری و ایثار الهی چنین واقعه عظیمی را رقم نمی‌زدند امروز خبری از اسلام واقعی نبود.

امام جمعه هشتگرد تصریح کرد: نهضت عظیم حسینی بهترین راه سعادت و هدایت مردم است و باید بیشترین بهره را از آن ببریم.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا نقطه قوت شیعیان محسوب می‌شود، گفت: دشمنان با درک این موضوع سعی دارند به هر نحوی به ویژه تحریف واقعه عاشورا این نقطه قوت را از ما بگیرند.

مختاری اظهار کرد: درک صحیح از نهضت عاشورایی امام حسین (ع) بهترین راه هدایت را به ویژه برای جوانان نشان می‌دهد که در این زمینه باید یک نقشه راه دقیق و اصولی چیده شود.

وی بیان کرد: همانگونه امام حسین (ع) در عاشورا زیر بار ظلم و ستم نرفت امروز هم ما زیر بار فشارهای استکباری نخواهیم رفت و در نهایت پیروز میدان خواهیم بود.

امام جمعه هشتگرد متذکر شد: ماه محرم و برپایی هیئت‌های عزاداری حسینی بهترین زمان برای انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل جوانان و نوجوان است که باید به درستی از این فرصت استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار