دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی البرز گفت: بیست و دومین همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۶۰ نقطه استان البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 20 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» وحید آقاشریفی با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در البرز همزمان با سراسر کشور، گفت: این همایش روز جمعه(۳۰ تیر) مصادف با نخستین جمعه از ماه محرم، از ساعت ۸:۳۰ صبح در مصلی کرج برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی در دیگر شهرستان‌های استان هم برگزار می‌شود، افزود: هشتگرد، نظرآباد، مشکین دشت، کمالشهر، مسجد جامع رجایی شهر، هیئات رزمندگان غرب، شرق و نورالشهدا، بقاع متبرکه و مهدیه کرج از جمله نقاطی هستند که برگزارکننده این مراسم  هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته شاهد استقبال خوبی از سوی مادران البرزی برای حضور در مراسم شیرخوارگان حسینی به همراه فرزندانشان بودیم، گفت: این مراسم در سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا، با حضور حداکثری مادران همراه با فرزندان شیرخوارشان در شهر کرج برگزار می‌شد، لذا پیش‌بینی می‌شود امسال هم شاهد استقبال مادران به همراه نوزادانشان برای حضور در این مراسم باشیم و حداقل ۱۰ هزار مادر وکودک در این مراسم شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار