معاون فرماندهی انتظامی‌ البرز گفت: ۲ اوباش هشتگرد که با درگیری اقدام به مزاحمت برای عزاداران حسینی کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 31 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» پیمان لطیفی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: در پی وقوع درگیری بین ۲ نفر از اوباش شهر هشتگرد که منجر به قدرت نمایی و مزاحمت برای عزاداران حسینی شده بود، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی بلافاصله وارد عمل شده و با رصد اطلاعاتی پس از شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان، با هماهنگی مقام قضائی آن ها را در شهر هشتگرد دستگیر کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به جرم خود مبنی بر ایجاد مزاحمت و نا امنی برای شهروندان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شدند.
لطیفی در پایان با اشاره به اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، اضافه کرد: به منظور افزایش احساس امنیت در بین مردم عزیز، اجازه نخواهیم داد افرادی با قدرت نمایی و رعب و وحشت، آرامش روحی و روانی شهروندان را به خطر اندازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار