کد خبر: ۱۱۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 14 October 2015
دبیر هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان البرز از افزایش تعداد رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد کرج در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری خبرداد.

بهروز میرزا گفت: براین اساس در مقطع دکتری 34 رشته ودرمقطع کارشناسی ارشد 27 رشته به رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد کرج افزوده شده است .

وی بیان داشت: اکنون تعداد رشته های دکتری به 55 رشته و کارشناسی ارشد به 97 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج رسیده است.

دبیرهیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان البرز و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: با افزایش رشته بستر برای جذب تعداد زیادی دانشجو در این مرکز آموزش عالی فراهم شده است.

میرزا با ارائه آماری از تعداد رشته های تحصیلات عالی دردانشگاه

آزاد کرج در سه سال اخیر گفت: در سال 92 در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته تعداد رشته ها 54 رشته بود که در سال 93 به 71 رشته افزایش یافت و در سال 94 با افزایشی چشمگیر تعداد رشته ها به 97 رشته رسید.

وی ادامه داد: تعداد رشته های دکترای تخصصی این واحد دانشگاهی نیز در سال 92 تنها 8 رشته بود که در سال 93 به 20 رشته و در سال 94 به 55 رشته ارتقاء یافت.

میرزا همچنین در خصوص مقطع کارشناسی نیز گفت: در حال حاضر تعداد 55 رشته کارشناسی تمام وقت و پاره وقت در واحد کرج دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار