مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۴ میلیون و ۷۵۸ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در استان طی چهار ماه نخست سال جاری مصرف شده است.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 14 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری ساسان تیموری گفت: ۳۴ میلیون و ۷۵۸ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در استان، در چهار ماه نخست سال جاری مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: این مقدار سی‌ان‌جی مصرف شده در تیر ماه سال جاری، موجب صرفه‌جویی حدود هشت میلیون لیتر فرآورده بنزین در سطح استان شده است.

وی افزود: با هدف ارتقای سطح ایمنی و همسان‌سازی استاندارد‌های صنعت سی‌ان‌جی، استانداردسازی جایگاه‌های عرضه‌کننده گاز طبیعی فشرده سی‌ان‌جی به طور ۱۰۰ درصدی انجام شده است.

تیموری با اشاره به اینکه طرح دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی برای وانت‌بار‌های سبک و تاکسی‌های شهری به صورت رایگان و برای مسافربر‌های اینترنتی با استفاده از یارانه دولتی همچنان ادامه دارد، تأکید کرد: مالکان این خودرو‌ها با استفاده از این فرصت و تأثیر مطلوب اقتصادی آن در سبد سوخت خانوار خود، بهتر است هر چه زودتر برای گازسوز کردن وسلیه نقیله خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: مردم استان می‌توانند با شماره‌گیری ۰۹۶۲۷ علاوه‌بر مطرح کردن پرسش‌های خود، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های مدنظر در خصوص عملکرد مجاری عرضه سوخت را با کارشناسان مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار