رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: سارقانی که اقدام به سرقت تلفن همراه در فردیس و کرج کرده و آنها را به یک مالخر اموال مسروقه در استان تهران می‌فروختند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 26 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حکمت‌الله شجاعی اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه با شیوه کش رو زنی در شهرهای کرج و فردیس، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با حضور در مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار در این سرقت‌ها شده و با شناسایی مخفیگاه او در یکی از شهرهای استان تهران، با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه او اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده و ۲ تن از همدستانش را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: متهمان در بازجویی مأموران منکر هرگونه انجام سرقت بودند اما با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲۴ فقره سرقت تلفن همراه با شیوه کش روزنی اعتراف کردند.

سرهنگ شجاعی در خصوص شیوه و شگرد متهمان گفت: این افراد به صورت گروه‌های ۲ نفره با حضور در اصناف مختلف از جمله موبایل فروشی و داروخانه‌ها یکی از آنها حواس متصدی صنف را درگیر خود کرده و دیگری در اقدامی سریع تلفن همراه مالباخته را سرقت می‌کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یک مالخر اموال مسروقه در این خصوص در شهر تهران دستگیر شد، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تمامی مالباختگان این پرونده شناسایی و برای انجام مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان به متصدیان اصناف توصیه کرد که در هنگام مشاهده رفتارهای نامعقول افراد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار