رییس پلیس راه البرز از یک طرفه شدن تردد در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج -چالوس در محدوده استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ 02 October 2023
به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ پیمان کرمی رییس پلیس راه البرز گفت: براین اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز دهم و فردا یازدهم  مهرماه جاری از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران یک طرفه می شود.
وی اضافه کرد: همچنین تردد از ساعت ۱۶ روزهای تعیین شده از مرزن آباد به سمت کرج و تهران تا پایان تخلیه بار ترافیکی ممنوع خواهد شد.
رییس پلیس راه البرز تاکید کرد: زمان اجرای هرگونه محدودیت ترافیکی دراین مسیر بستگی به شرایط ترافیکی بوده و احتمال اعمال محدودیت زودتر از زمان اعلام شده وجود دارد.
کرمی بیان کرد: ماموران پلیس راه البرز با اجرای محدودیت ترافیکی از آمادگی کامل در پایگاه‌های ثابت و سیار وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را رصد می‌کنند.
وی گفت : در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
وی به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.
رییس پلیس راه البرز افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار