محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به اینکه امروز کشور توسط جوانان در حال پیشرفت و توسعه است و آینده مملکت از آن نسل جوان نخبه خواهد بود، گفت: شاهدیم که فعالیت‌های علمی-پژوهشی توسط همین نسل به سرانجام می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 07 October 2023

میدان داری جوانان انقلابی از دستاورد‌های جمهوری اسلامی است

به گزارش «تابناک البرز» وی با اشاره به اینکه امروز میدان داری جوانان در عرصه های و فناوری کشور از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: انتظار می‌رود مسؤولان امر این فضا را برای توسعه فعالیت جوانان فراهم کنند.

خطیب نماز جمعه کرج در بخش دیگری اضافه کرد: میدان داری جوانان انقلابی از دستاوردهای جمهوری اسلامی است. توجه به جوان و نقش موثری که در جامعه دارد دارای اهمیت فراوان است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اهمیت اقتدار نیروهای مسلح در کشور، اضافه کرد: همانطور که بلند انسان توسط سیستم‌های خاص در برابر بیماری ها مصون می ماند، امنیت فیزیکی و نظامی نیز جامعه را از خطر دشمنان حفظ می‌کند.

وی با تقسیم بندی امنیت فیزیکی کشور به داخلی و مرزها، گفت: امروز فراجا مسوولیت برقراری امنیت داخلی و ارتش و سپاه امنیت مرزها را عهده دار هستند.

امام جمعه کرج با اشاره حمله آمریکا به افغانستان و اشغال این کشور اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و برگزاری رزمایش های متعدد، اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشیدند.

وی تاکید کرد: نظام اسلامی برای حفظ کیان و مقابله با دشمنان به نیروهای مسلح مقتدر نیاز دارد که برگزاری رزمایش اخیر ارتش جمهوری اسلامی ایران و نمایش دستاوردهای جدید نظامی کشور برای مقابله با تهدیدهای احتمالی دشمنان ستودنی و جای قدردانی دارد.

خطیب جمعه کرج افزود: جنبه‌های مختلف امنیت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که امنیت ارزش‌های والای دینی به مراتب مهمتر از سایر سطوح امنیتی است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: شهدای والامقام جان عزیز خود را برای ارزش های والای الهی تقدیم کردند و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از این ارزش ها آماده جانفشانی هستند.

امام جمعه کرج با اشاره به دسیسه های دشمنان اسلام در منطقه به ویژه درجمهوری آذربایجان، افزود: دشمنان ما به خصوص رژیم رو به مرگ صهیونیستی به تبعیت از آمریکا تلاش می کنند روابط منطقه را دچار اختلاف کنند.

وی ادامه داد: آنان در تلاش هستند تا ژئو پلتیک منطقه را دچار اختلال کنند که جمهوری اسلامی ایران اجازه چنین اقدامی به آنها نخواهد داد.

امام جمعه کرج با اشاره به فرا رسیدن ۱۵ مهرماه روز روستا و عشایر گفت : این اقشار عزیز در دوران دفاع مقدس ۱۱ هزارو۲۰۰ شهید تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کردند.

وی اظهار کرد: امروز روستائیان و عشایر در عرصه پدافند غیر عامل در تأمین نیازهای غذایی کشور نقش اساسی برعهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار