امام جمعه کرج گفت: ایران منشأ بیداری اسلامی بوده و امروز طوفان مقاومت غزه ساختار اقتصادی صهیونیست را متزلزل کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 28 October 2023
طوفان مقاومت غزه ساختار اقتصادی صهیونیست را متزلزل کرد
به گزارش «تابناک البرز» آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج، گفت: کشورها علیه رژیم غاصب صهیونیستی یک صدا شده اند.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه قومیت‌های مختلف جنایت اسرائیل را محکوم می‌کنند، افزود: موفقیت حماس با حمایت ایران، سوریه و لبنان رقم خورد.
آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشت: اسرائیل درصدد به میدان آوردن آمریکا است اما غزه با مقاومت خود جنایت آن‌ها را به دنیا نشان می‌دهد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز با اشاره به اینکه وجدان بشریت درباره فلسطین بیدار شده است، تصریح کرد: ایران و انقلاب منشأ بیداری اسلامی است.
آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه برخی دولت‌ها درباره فلسطین هنوز خواب هستند، ادامه داد: طوفان مقاومت غزه ساختار اقتصادی صهیونیست را متزلزل کرده است.
امام جمعه کرج گفت: اسرائیل دیگر توان ایستادگی ندارد و اتمام تحریم‌های موشکی ایران و برداشتن محدودیت خرید و فروش ادوات نظامی، ضربه به مستکبران است.
نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اینکه مبارزه حماس تا حصول نتیجه ادامه دارد، در بخش دیگری افزود: عزم ورزشکاران استان، پرچم ایران را در آسیا بالا برد.
آیت‌الله حسینی همدانی به لزوم توسعه اماکن ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: افتخارات ورزشکاران البرز در مسابقات پارا آسیایی، مایه افتخار است.
امام جمعه کرج امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت را ۴ مؤلفه مؤثر برای حضور حداکثری در انتخابات دانست و تصریح کرد: نباید از تقویت امنیت ملی غافل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار