رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان مهاباد با اعلام اين خبر گفت: عمليات اصلاح پيچ تند در چهار نقطه پرحادثه محور مهاباد- بوكان شامل كيلومتر 750+1، بعد از تقاطع بصري كيلومتر 10، بعد از قبرستان روستاي قره بلاغ كيلومتر 12و كيلومتر 27 بعد از روستاي برهان خروجي به طرف بوكان به اتمام رسيد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 18 October 2015

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی ، بوکان، خسرو مصطفويي از اجراي عمليات اصلاح، تسطيح، رگلاژ، آب پاشي و كمپاكت در روستاي كوسه كهريزه كيلومتر 25 محور مهاباد-اروميه در لاين چپ و راست به طول يك كيلومتر و 620 متر خبر داد.

وي به اتمام عمليات اصلاح، تسطيح، رگلاژ، آب پاشي و كمپاكت در تقاطع سنگ معدن قره قشلاق در محور مهاباد-اروميه در لاين چپ و راست اشاره كرد و گفت: اين عمليات راهداري به طول يك كيلومتر و 120 متر به منظور ايجاد امنيت بيشتر در تردد ايمن وسابط نقليه اجرا شده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان مهاباد تصريح كرد: عمليات اصلاح، تسطيح، رگلاژ، آب پاشي و كمپاكت لاين چپ و راست پاركينگ انتظار بعد از سربالايي روستاي كوسه كهريزه در محور مهاباد-اروميه به طول 700 متر انجام شد.

مصطفويي همچنين از اتمام عمليات پاكسازي و لايروبي گل و لاي ناشي از بارندگي و سيلاب در محور مهاباد – سردشت خبر داد و اظهار كرد: با اجراي اين عمليات راهداري، اهالي روستاهاي حاجي ماميان و روستاي باگردان به طول حداقل 22 كيلومتر به سهولت تردد مي كنند.

اين مقام مسئول اجراي عمليات لكه گيري و روكش آسفالت محور مهاباد-پسوه به طول چهار كيلومتر با اعتبار اوليه هفت ميليارد ريال را از ديگر عمليات راهداري اجرايي اين شهرستان عنوان كرد.

مصطفويي اضافه كرد: همچنين عمليات تسطيح، رگلاژ و تنقيه قنوهاي راه روستايي بره جو – بيرم – گرده بردان واقع در دهستان كاني بازار در محور مهاباد – سردشت به طول چهاركيلومتر و عرض 6 متر اجرا شد.

گزارش از : رضا سلیمانی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار