مسئول بسیج دانشجویی استان البرز از هماهنگی برای حضور بیش از 500 دانشجوی این استان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 19 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: جلسه هم‌اندیشی فرماندهان بسیج و سپاه البرز با روسای دانشگاه‌های این استان به منظور هماهنگی برای حضور دانشجویان و دانشگاهیان استان بعد از ظهر امروز در دفتر سردار علی استادحسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شد.

در بخشی از این مراسم استادحسینی با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: ایام محرم فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ عاشورایی است و باید از این فرصت برای جذب بیشتر نسل جوان به معارف دینی استفاده کرد.

وی با اشاره به مراسم راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی (ع) در سال گذشته گفت: نهضت اربعین حسینی (ع) باید با اقتدار پیگیری شود و چرا که حضور میلیون‌ها شیعه در این مراسم، نشان دهنده اقتدار شیعیان جهان است.

در بخش دیگری از این مراسم سعید بهرامی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به اقدامات انجام شده برای حضور دانشجویان بسیجی در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) گفت: بر اساس این برنامه‌ها 500 نفر از دانشجویان استان البرز به این مراسم اعزام می‌شوند.

وی افزود: بخشی از هزینه را خود زائران و بخشی را دانشگاه تامین می‌کند.

این مسئول افزود: به طور قطع استقبال بسیار زیاد‌تری برای حضور در این مراسم از سوی دانشجویان استان البرز وجود دارد، اما امسال مقرر شده است که از مسیرهای قانونی دانشجویان به این مراسم اعزام شوند.

بهرامی گفت: به غیر از 500 دانشجوی بسیجی که به طور سازمان یافته از سوی بسیج دانشجویی استان البرز به این مراسم اعزام می‌َزند، دیگر بسیجیان می‌توانند در کاروان‌های دیگر در راهپیمایی اربعین حضور یابند.

لازم به توضیح است،‌ در این مراسم روسای دانشگاه‌های استان البرز تاکید کردند که هرگونه همکاری برای حضور دانشجویان بسیجی در این مراسم را انجام خواهند داد.

دانشجویان برای ثبت‌نام می‌توانند به واحدهای بسیج دانشگاه‌های خود مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار