مسئول کمیته خادمین شهدای استان و دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امور مردم‌سازی دولت گفت:بر اساس قرعه‌کشی از بهمن ماه امسال تا ابتدای ماه رمضان، حدود ۵۵ خادم شهدای آقا در قالب چهار گروه برای خدمت به شهدا و مراجه کنندگان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹ 18 March 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، جمال خدابخشی با اشاره به مدیریت خادمین شهدا در شهرستان‌های استان و اجرای برنامه‌های مختلف مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت توسط کمیته خادمین شهدا، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان‌های استان به صورت هفتگی و ماهیانه از جمله یادواره‌های شهدا و حضور در گلزار‌های شهدای شهرستان‌ها توسط این اعضا صورت می‌گیرد.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی در سیره شهدا از جمله برنامه مقتل تا مدفن، قرارعاشقی در محضر شهدا و ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر برنامه‌های اجرایی این خادمین شهدا دانست و افزود: همچنین در تمام شهرستان‌های استان نیز گروه‌های جهادی به نام کمیته خادمین شهدای هر شهرستان نیز ایجاد شده و فعالیت می‌کنند.

خدابخشی، اعزام خادمین به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور را از دیگر اقدامات کمیته خادمین شهدا عنوان کرد و گفت: بر اساس قرعه‌کشی از بهمن ماه امسال تا ابتدای ماه رمضان، حدود ۵۵ خادم شهدای برادر در قالب چهار گروه برای خدمت به شهدا و مراجعه کنندگان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اقدام قرارگاه مرکزی راهیان نور مبنی بر به نامحدود شدن مدت زمان ثبت نام، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام خود در سامانه khademin.kolebar.ir و پس از آن انجام مصاحبه حضوری به عنوان خادم شهدا ثبت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار