مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در استان وزش باد و بارش پراکنده باران در استان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵ 07 April 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مهران چراغپور اظهار کرد: برای امروز و فردا در سطح استان افزایش ابر و در برخی مناطق از جمله کوهرنگ و قسمت‌های غرب استان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای روز دوشنبه وزش باد شدید و احتمال صدور هشدار زرد وزش باد در استان پیش‌بینی می‌شود و برای روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه احتمال صدور هشدار نارنجی وزش باد و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

چراغپور عمده حوزه فعالیت سامانه بارشی در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه را در مناطق شمال غرب، غرب و جنوب دانست و عنوان کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی از ظهر روز چهارشنبه تا سحرگاه روز پنج‌شنبه خواهد بود.

وی درخصوص افزایش دما در استان، گفت: روند افزایش دما در استان به صورت تدریجی است و روند طبیعی افزایش دما در این فصل را به دنبال خواهد داشت.

چراغپور در پایان از ورود احتمالی توده آلاینده هوا از مناطق جنوبی به استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این توده آلاینده به استان وارد می‌شود، ولی تاثیرگذاری کمی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار