کد خبر: ۱۱۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 21 October 2015

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج گفت: اتوبوس‌های شهری به عزاداران امام حسین(ع) خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج، مهرداد کیانی از ارائه سرویس‌های رایگان به عزاداران امام حسین (ع) در مکان‌های پیش‌بینی شده خبر داد و گفت: این خدمت‌رسانی از روز اول ماه محرم در حال اجرا است.

وی ادامه داد: همزمان با فرارسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم سوگواری در نقاط مختلف شهر کرج و با توجه به درخواست‌های مطرح شده از سوی مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی این کلانشهر، سازمان اتوبوسرانی همچون سنوات گذشته ارائه سرویس‌های ویژه‌ای را به صورت رایگان جهت دسترسی آسان‌تر شهروندان به منظور شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های مشخص شده، تعداد 70 دستگاه اتوبوس این سازمان از شب اول محرم طی 13 شب خدمات ویژه‌ای را در 8 نقطه از سطح شهر به مردم عزادار ارائه می‌دهد.

کیانی محل خدمت‌رسانی اتوبوس‌ها در شب‌های سوگواری را هیئت رزمندگان امامزاده حسن(ع) واقع در میدان قدس، هیئت نور و معرفت واقع در 45 متری کاج سالن ورزشی دلاوران، هیئت رزمندگان جنوب واقع در فلکه اول فردیس مدرسه شهید رحیمی، هیئت انصارالامام واقع در بلوار سرداران، هیئت رزمندگان غرب واقع در حصارک ابتدای خیابان شهید رجایی، هیئت عزاداران حسینی واقع در سه راه رجایی شهر، مسجد جامع کرج واقع در ابتدای خیابان چالوس و مهدیه کرج واقع در خیابان مظاهری اعلام کرد.

وی در خصوص زمان خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی بیان کرد: اتوبوس‌های مذکور از ساعت 21 در محل‌های اشاره شده مستقر است تا پس از اتمام مراسم شهروندان را به نقاط مختلف شهر برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار