کد خبر: ۱۱۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 21 October 2015

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با بیان اینکه نظام مسئله‌یابی در مدیریت شهری و مرکز پژوهش‌ها اجرا می‌شود،گفت: در این راستا سفر به کلانشهرها و حضور در شوراهای شهر برای کسب تجربیات بیشتر و ارتقا سطح شورای شهر کرج انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجید کاویانی در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان البرز با بیان اینکه رسانه در هر شکلی می‌تواند به تکامل جامعه کمک کرده و همه حوزه‌ها را به سمت بلوغ هدایت کند، اظهار داشت: در صورتی که رسانه‌ها اخبار مستند و موثق ارائه دهد، می‌تواند در مورد مدیران و مسئولان کنترل‌کننده و محرک باشد.

وی با بیان اینکه هریک از رسانه‌ها به گونه‌ای در این مسیر گام برداشته‌اند، افزود: واقعیت این است که می‌توانیم خیلی بیشتر از این پیش‌روی کنیم و علاوه بر این پوشش خبری جلسات شورا می‌تواند به گرفتن تصمیمات عقلانی‌تر به ما کمک کند.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم تلاش می‌کند اخبار ارزشمندی ارائه دهد تا اطلاعات لازم از این مبادی در اختیار مردم قرار گیرد، افزود: گاهی احساس می‌شود نیروهای اثرگذار در رسانه‌ها می‌توانند اخبار را قطبی کنند و امید است تسنیم به روند ارائه اخبار آزادانه خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا در مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شهرداری کرج پتانسیل "خِرد سازمانی" شناسایی شود، تصریح کرد: نظام مسئله‌یابی در مدیریت شهری و مرکز پژوهش‌ها اجرا می‌شود و در این راستا سفر به کلانشهرها و حضور در شورای شهر آنجا برای کسب تجربیات بیشتر و ارتقا سطح شورای شهر کرج انجام می‌شود.

کاویانی با بیان اینکه فعالیت‌هایی در مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج آغاز شده که در دست اقدام قرار دارد، گفت: در شهر و حوزه مدیریت شهری افراد متخصص زیادی وجود دارد اما نظام انگیزشی و پاسخگویی به نیازهای آنان وجود ندارد.

در این دیدار که احمد خیری معاون مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج نیز حضور داشت، کاویانی به پرسش‌های خبرنگاران تسنیم در مورد موضوعات مهندسی ارزش، ایجاد بانک مطالعاتی در این مرکز، آسیب شناسی سرمایه‌گذاری در کرج و سایر موضوعات پاسخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار