کد خبر: ۱۱۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 21 October 2015

رابط پژوهشگاه مواد و انرژی در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی گفت: به زودی امکان استفاده از اعتبارات شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی از طریق پرتال پذیرش پژوهشگاه مواد و انرژی فراهم می شود.

احمد ظهیرمیردامادی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی طرح های مختلفی جهت ارایه اعتبار و تخفیف به محققان و دانشجویان نخبه فراهم آورده است که به واسطه طرح های مذکور امکان انجام آزمون در آزمایشگاه های عضو این شبکه با اعتبار و تخفیف های اختصاص داده شده فراهم می شود.

وی افزود: از جمله این طرح ها باشگاه مشتریان شبکه نام دارد که اطلاعات مربوط به آن در سایت این شبکه به آدرس (www.labsnet.ir) قابل دستیابی است.

پژوهشگاه نیز با توجه به خط مشی خود در ارایه خدمات آزمایشگاهی مناسب و تکریم مشتریان و به منظور بهره مندی آسان تر آنان از اعتبارات مذکور، طرح مشترکی را با شبکه آزمایشگاهی اجرا می کند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس طرح مذکور مشتریان الزامی به مراجعه حضوری ندارند و می توانند به صورت اینترنتی و از طریق پرتال، ضمن ارایه سفارش، از تسهیلات شبکه آزمایشگاهی نیز استفاده کنند که این اقدام می تواند موجب صرفه جویی در وقت و هزینه برای مشتریان آزمایشگاه های پژوهشگاه شود ضمن آن که امکان محاسبه اعتبار نیز هم برای مشتری و هم برای شبکه و پژوهشگاه بسیار آسان و دقیق خواهد بود.

وی گفت: با توجه به حسن نظر و همکاری مناسب شبکه، اجرایی شدن طرح مذکور به زودی اطلاع رسانی خواهد شد که در این راستا لازم است از حسن نظر دوستان شبکه و نیز تلاش و پشتکار همکاران بخش IT پژوهشگاه قدردانی شود.

میردامادی وضعیت همکاری بین شبکه آزمایشگاهی و پژوهشگاه را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: بر مبنای دستور ریاست پژوهشگاه همکاری زیادی با شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی در حال انجام است و ضمن عضویت همکاران شاغل در آزمایشگاه های پژوهشگاه در کارگروه های مختلف شبکه، پژوهشگاه آمادگی کامل خود را برای همکاری بیشتر اعلام کرده و در برنامه های شبکه آزمایشگاهی حضور مداوم و کاملی دارد.

در همین راستا میزبانی جلسه مدیران سازمان های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی در 18 آبان سال جاری بر عهده پژوهشگاه مواد و انرژی می باشد.

پژوهشگاه مواد وانرژی در مشکین دشت شهرستان فردیس مستقر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار