کد خبر: ۱۱۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 27 October 2015

هجدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با حضور دانش آموزان و مسئولان استانی در البرز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، هجدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس استان البرز امروز سه شنبه با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرستان فردیس، مدیرکل امور اجتماعی استاندار البرز، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه و برخی مسئولان دیگر در دبیرستان شهید صدر رجائی شهر برگزار شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش در جامعه، اظهار کرد:در حال حاضر آموزش و پرورش با مشکلات زیادی دست به گریبان است امیدواریم با پیگیری هایی رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، بخشی از مشکلات این نهاد تا سال آینده برطرف شود.

عزیزاکبریان با اعلام این خبر که در سال جاری قبولی دانش آموزان دختر به ۶۵ درصد افزایش یافته است، گفت: دانش آموزان امروز، دانشجویان فردا و سازندگان این مملکت خواهند بود به همین منظور باید توجه ویژه ای به جایگاه دانش آموزان شود.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: قدرت انتخاب و تصمیم‌گیری یک نعمت بزرگ و نشانه برتری انسان است، لذا باید از این قدرت بهترین استفاده را کرد.

خسروساکی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید از میان کاندیداها در نهایت دقت و هوشیاری افرادی توانمند و دارای استعداد مدیریتی را انتخاب کنند، ابراز کرد: قطعاً انتخاب افراد توانمند در کسوت عضو شورای دانش‌آموزی در مدرسه کمک شایانی به ایجاد ارتباط نزدیک با مسئولان مدرسه و ارائه طرح و برنامه‌ها می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جامعه نیازمند حضور مدیران لایق و شایسته است، افزود: شوراهای دانش‌آموزی به عنوان بازوان توانمند و تأثیرگذار، نقش مهمی در کمک و همراهی با مسئولان مدرسه دارند.

این مقام مسئول در پایان گفت: امروز در ۲ هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی استان انتخابات انجام می شود و ۴۱۳ هزار دانش آموز لازم التعلیم البرزی برای فعالیت در شوراها حق رای دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار