کد خبر: ۱۲۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 31 October 2015

رئیس هیئت اسکی استان البرز از برگزاری مسابقات انتخابی برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشوری خبر داد و گفت: در این راستا مسابقاتی برای تقویت ورزشکاران برگزار می‌شود.

علی‌ عمران سولقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه در فصل تابستان استعدادیابی برای رشته ورزشی اسکی در رده سنی نونهالان و نوجوانان انجام شده، اظهار داشت: حدود 12 نفر از این ورزشکاران تحت نظر مربی آموزش دیده‌اند که امید است بتوانند در مسابقاتی که از سوی فدراسیون برگزار می‌شود، امتیازات لازم را برای شرکت در مسابقات نونهالان و نوجوانان آسیا کسب کنند.

وی با بیان اینکه امید است نفرات بیشتری را از استان البرز برای شرکت در این مسابقات اعزام کنیم، افزود: برگزاری مسابقات انتخابی برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشوری نیز در دستور کار قرار دارد و در این راستا مسابقاتی برای تقویت ورزشکاران نیز برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اسکی استان البرز با تاکید بر اینکه برای برگزاری مسابقات کشوری منتظر ارسال تقویم از فدراسیون هستیم، تصریح کرد: در این مسابقات بر اساس قوانین فدراسیون جهانی ورزشکاران بالای 15 سال می‌توانند شرکت کنند و با توجه به آن آمادگی لازم توسط ورزشکاران صورت می‌گیرد.

وی گفت: افرادی که شرایط لازم برای شرکت در این مسابقات را ندارند، می‌توانند در مسابقات قهرمانی داخلی استان شرکت کنند که نفرات برتر آنان برای مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌شوند.

سولقانی با بیان اینکه البرز یکی از ارکان اصلی رشته اسکی در کشور است، خاطرنشان کرد: در برخی رشته‌ها از جمله اسکی چمن و اسنوبرد، صد درصد ورزشکاران تیم ملی متعلق به استان البرز هستند و در سایر رشته‌ها نیز 70 تا 80 درصد تیم ملی را اسکی‌بازان البرزی تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه حدود 30 نفر از اسکی‌بازان البرزی در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند، اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی کشوری نیز بر اساس بخش‌نامه فدراسیون 4 نفر از دختران و پسران شرکت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار