کد خبر: ۱۲۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲ 03 November 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: شهید فهمیده الگویی بزرگ برای تمام نسل‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در همایش یادواره شهید فهمیده و 36 هزار دانش‌آموز شهید که در کانون شهدای بسیج جوانان استان البرز برگزار شد اظهار داشت: نوجوانان امروز الگویی چون حسین فهمیده را دارند و می‌توانند با الگوگیری از این شهید والامقام شجاعت و دلیری را در زندگی خود جاری و ساری کنند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف نسل امروز دفاع و حفظ آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: شهید فهمیده الگویی بزرگ برای تمام نسل‌ها محسوب می‌شود تا جایی که بارها امام راحل از شهید فهمیده به عنوان رهبر خود یاد کرد.

ساکی ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی راه شهید فهمیده و شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه خواهد داد و برای صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام در آمادگی کامل است.

وی گفت: برگزاری آیین‌های مختلف گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده می‌تواند در معرفی این شهید بزرگ به نسل امروز و آینده بسیار تأثیرگذار باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تأکید کرد: امروز یکی از نیازهای مهم جامعه حفظ انسجام و وحدت است لذا باید این مهم را در اولویت قرار دهیم.

ساکی یکی از توطئه‌های دشمنان را از بین بردن همدلی و همزبانی ملت ایران عنوان کرد و گفت: امروز یکی از توطئه‌های دشمنان از بین بردن وحدت و انسجام ملت ایران است لذا مردم و مسئولان باید آگاه باشند و در تمام برهه‌ها حفظ وحدت را در درجه اول اقدامات خود بدانند.

در ادامه مراسم بزرگداشت شهید فهمیده و 6 هزار شهید دانش آموز مراسم مداحی و سینه زنی نیز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار