کد خبر: ۱۲۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 04 November 2015

مدیرکل جدیدپست استان البرز از بهنگام سازی (ورود اطلاعات کد پستی ده رقمی) 240هزار مکان دراین استان طی سال جاری خبرداد .

به گزارش ایرنا،محمود فرزین روز چهارشنبه درآیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید پست استان البرز افزود: درمجموع یک میلیون و 700 هزار مکان دراستان البرز فهرست برداری شده که 450 هزار مکان آن بهنگام سازی شده است .

وی ادامه داد:250 دفترپیشخوان فعال دراین استان 120 دفتر با پست قرارداد دارند که تنها 25 دفتر آن درزمینه همکاری با پست فعال هستند .

فرزین اضافه کرد: اگر این 250 دفتر فعال شود می توان از ظرفیت بخش خصوصی بهره بیشتری را برد و به بهترین شکل ممکن از ظرفیت دفاتر پیشخوان استفاده کرد .

وی خاطرنشان کرد: اکنون البرز 3.4 درصد جمعیت کشور را دارد که 4درصد ترافیک پستی کشور را در برمی گیرد .

فرزین با اعلام اینکه مولفه های سطح سواد و ترکیب جمعیتی در ترافیک پستی مورد توجه قرار می گیرد گفت: باید تلاش بیشتری را برای رسیدن به میانگین های بالای کشور در زمینه ترافیک پستی به خرج دهیم تا به جایگاه واقعی برسیم .

وی یادآورشد: سرویس های جدید پستی ثبت اسناد درالبرز شروع شده بود و اکنون شاهد سرویس های پستی ثبت احوال هستیم که تلاشهای خوبی دراین زمینه درحال انجام است.

مدیرکل جدید پست استان البرز گفت: دراین استان سرمایه های خوبی را شاهد هستیم که باید ازآنها برای درآمدزایی بهره برد .

دراین آیین مدیرکل پیشین پست استان البرز نیز گفت:این استان دارای دو ویژگی نیروی انسانی و امکانات سخت افزاری است که آن را از سایر استانها برجسته کرده است .

غلامرضا حمیدی اضافه کرد:اکنون بسیاری ازخدمات پستی را در دفاتر پستی شهری و روستایی شاهد هستیم که امیدواریم با توسعه این خدمات هرچه بیشتر درتامین رضایت مردم گام برداشته شود.

دراین آیین از زحمات غلامرضا حمیدی قدردانی و محمود فرزین بعنوان مدیرکل جدید پست استان البرز معرفی شد.

محمود فرزین پیش از این بعنوان معاون اداری مالی پست استان البرز فعالیت داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار