کد خبر: ۱۲۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶ 08 November 2015

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز از بررسی مشکلات معادن این استان خبرداد.

به گزارش ایرنا، عباداله کامکار روز شنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان البرز، افزود: با توجه به اینکه تا حدود بسیاری موانع فعالیت صنعتگران رفع شده نشست های مربوط به حل معضلات واحدهای تولیدی معادن آغاز شده است.

وی ادامه داد:عمده مشکلات واحد های تولیدی معادن، مربوط به ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و راه و شهرسازی البرز است .

کامکار گفت: این واحد ها نیاز به جاده دسترسی به معادن دارند، از طرفی نیز مانند سایر صنایع دارای مشکل با بانک ها به لحاظ معوقات پرداخت تسهیلات دارند.

وی یکی دیگر از موانع معادن استان البرز را امور مالیاتی عنوان کرد و تاکید کرد: با بررسی ها این موانع در حضور دستگاههای اجرایی مربوطه درصدد رفع آنها هستیم.

معاون استاندارالبرز خاطرنشان کرد: اکنون مشکلات پنج واحد تولیدی معدنی بررسی شده و آنچه که با اداره مالیات مشکل وجود داشت به تفاهم ختم شد.

وی یادآورشد: همچنین بحث ایجاد جاده دسترسی یکی دیگر از موانع معادن با حضور مدیر کل منابع طبیعی مطرح شده و در جهت حل این معضل اقدام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارالبرز هدف از برگزاری این نشست ه را رفع موانع راه تولید کنندگان عنوان کرد و گفت: این کارگروه به جد پیگیری های لازم را به عمل می آورد تا با توجه به زمانی که در این جلسات گذاشته می شود، اقدامی موثر صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار