کد خبر: ۱۲۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 09 November 2015

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه ثبت 100 هیئت دانش‌آموزی در دو ماه آینده در استان البرز صورت می‌گیرد، گفت: این امر در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی بین مردم از جمله جوانان و نوجوانان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعباس مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه خوشبختانه این اداره‌کل ارتباط و همکاری خوبی با آموزش و پرورش استان البرز برقرار کرده است، اظهار داشت: در راستای توسعه هیئت‌های دانش‌آموزی در البرز اقدامات شاخصی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این امر در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی بین مردم از جمله جوانان و نوجوانان انجام می‌شود، افزود: امید است با توسعه این قبیل از هیئت‌های دانش‌آموزی بتوان گام موثری در راستای آشنایی هر چه بیشتر جوانان با معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه ثبت قریب به 100 هیئت دانش‌آموزی در دو ماه آینده در استان البرز صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این امر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه ثبت این 100 هیئت دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش همچنین انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان البرز انجام می‌شود، تصریح کرد: در این بخش برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار است.

پیست اسکی را به هیئت اسکی البرز واگذارکنید

رئیس هیئت اسکی استان البرز با بیان اینکه نبود پیست در اختیار هیئت اسکی استان البرز از مشکلات این رشته محسوب می‌شود، گفت: قاعدتا پیست باید در اختیار هیئت بوده یا نظارت بر آن داشته باشد.

علی‌عمران سولقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به تعداد ورزشکاران رشته اسکی در استان البرز اظهار داشت: وزرات ورزش و جوانان ورزشکارانی که بیمه ورزشی دریافت می‌کنند را ملاک برای تعیین ورزشکاران رسمی هر رشته قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه اسکی در این زمینه ورزش محرومی است، افزود: ورزشکاری که کارت بیمه ورزشی را تحت عنوان فعال در رشته اسکی دریافت می‌کند، جزء سرانه ورزشکاران اسکی محسوب می‌شود، در حالی که ممکن است کارت بیمه ورزشکاران این رشته در قالب سایر رشته‌های ثبتی صادر شده باشد که به طور قطع در میان آمار ورزشکاران اسکی قرار نمی‌گیرند.

رئیس هیئت اسکی استان البرز تصریح کرد: 50 نفر اسکی‌باز البرزی در سنین مختلف در رده‌های تیم ملی مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه نبود پیست در اختیار هیئت اسکی استان البرز از دیگر مشکلات این رشته محسوب می‌شود، گفت: قاعدتا پیست باید در اختیار هیئت بوده و یا نظارت بر آن داشته باشد و بتواند برنامه‌های خود را در آن اجرا کند که در این راستا همکاری‌های در حد توان در این زمینه با هیئت اسکی استان انجام شده اما باید توجه خاصی در حوزه تامین هزینه‌ها انجام شود که تاکنون صورت نگرفته است.

سولقانی خاطرنشان کرد: این امر باید از سوی فدراسیون اسکی پیگیری شود تا مدیرکل ورزش و جوانان البرز نیز نسبت به اجرای بحث تامین هزینه‌ها اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار