کد خبر: ۱۲۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 15 November 2015

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: امدادگران این مرکز طی هفته گذشته به 1425 بیمار امدادرسانی کردند.

آرش رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در البرز اظهار داشت: بر اساس آمارهای ثبت شده طی هفته گذشته در مجموع 16 هزار و 200 تماس در استان البرز با سامانه 115 برقرار شده است.

وی افزود: از این تعداد بیش از 5 هزار و 951 تماس شهروندان برای دریافت مشاوره‌های پزشکی بود که از سوی مشاوران مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز، کمک‌های لازم به مردم انجام شد.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز تصریح کرد: در مجموع طی هفته گذشته بیش از 1363 ماموریت امداد و نجات در کل استان البرز انجام شده است که بر اساس آمار ثبت شده، ماموران و امدادگران اورژانس البرز در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیده‌اند.

رحمتی گفت: در این مدت 1425 بیمار و مصدوم از خدمات امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز استفاده کردند.

وی اعلام کرد: طی هفته گذشته 541 بیمار و مصدوم از سوی امدادگران و ماموران اورژانس استان البرز به مراکز درمانی منتقل و مابقی در محل درمان شدند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز اظهار داشت: 87 درصد ماموریت‌های انجام شده مربوط به شهرستان کرج است.

رحمتی اعلام کرد: 9 درصد ماموریت‌ها مربوط به شهرستان ساوجبلاغ، 3 درصد در حوزه سرزمینی شهرستان نظرآباد و یک درصد نیز مربوط به شهرستان طالقان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از کل ماموریت‌های انجام شده،‌ 102 ماموریت در بیرون از شهرها بوده و مابقی در درون شهرهاست.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز در پایان از شهروندان خواست تا تنها در شرایط ضروری با سامانه 115 و اورژانس استان البرز تماس گرفته و از تماس‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار