کد خبر: ۱۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۷ 12 March 2015

شهردار گرمدره گفت: توسعه حوزه‌های حمل و نقل و ترافیک در گرمدره مهمترین اولویت است.

به گزارش فارس، محمد قدس‌محلاتی در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهر گرمدره اظهار کرد: توجه به حوزه حمل و نقل و ترافیک از مهمترین مباحثی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی گسترش این دو مقوله در گرمدره را مهم ارزیابی کرد و افزود: باید هر چه در توان داریم برای توسعه این بخش‌ها به کار بگیریم چرا که در این حوزه موانع بسیاری وجود دارد که باید مرتفع شود.

شهردار گرمدره خاطرنشان کرد: رفع موانع در مسیر عابران پیاده، اصلاح هندسی و ایجاد علایم شهری با رویکرد کاهش سطح تلفات جاده‌ای به عنوان اصلی‌ترین اقدامات شهری در دستور کار اجرا قرار گرفته است.

محلاتی بیان داشت: طبق آخرین آمار اخذ شده از پلیس راه، در سال‌جاری تعداد تلفات جانی به کمتر از 7 نفر رسیده است که با ایجاد دوربرگردان در طول مسیرها، این آمار نیز کاهش خواهد یافت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به پروژه‌های قابل افتتاح در این حوزه اشاره کرد و افزود: ایجاد باکس مکانیزه جمع‌آوری زباله، راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری و راه‌اندازی واحد اصناف و نوسازی از مهمترین طرح‌هایی است که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

شهردار گرمدره به افزایش بودجه این شهرداری اشاره کرد و گفت: بودجه شهرداری گرمدره از 12 به 21 میلیارد تومان در سال 93 افزایش پیدا کرده است که این مهم می‌تواند بخشی از مشکلات و مرتفع کند.

وی توسعه پروژه‌های ورزشی،‌ فرهنگی و پرداخت بدهی 7 میلیاردی شهرداری را از دیگر اقدامات شهرداری گرمدره عنوان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار