مراسم تجلیل از متولیان انتخاب ارومیه به عنوان پایلوت شهر هوشمند کشور با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 18 November 2015

به گزارش  خبرنگار تابناک آذربایجان غربی،بشیری، مراسم تجلیل از متولیان انتخاب ارومیه به عنوان پایلوت شهر هوشمند کشور با حضور نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، صوفی زاده مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

صفرزاده در این مراسم که در محل شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد، گفت: در همایش شهر هوشمند که با حضور مدیران ارشد فناوری استان ها، در تهران برگزار گردید، استان های انتخابی خلاصه‌ای از طرح‌های موفق انجام‌شده یا درحال انجام در استان متبوع و نیز برنامه‌ریزی‌ها و نقشه‌ راه موجود جهت نیل به شهر هوشمند را ارائه کردند که پس از ارائه این طرح ها، هیات داوران، 5 شهر تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و ارومیه را بعنوان شهر پایلوت جهت راه اندازی شهر هوشمند پیشنهاد و انتخاب نمودند.

وی ادامه داد: شهر ارومیه دارای زیرساختهای خوبی در راستای راه اندازی شهر هوشمند است و می توان از این ظرفیت در جهت توسعه دولت الکترونیک، پیاده سازی خدمات الکترونیکی و همچنین ایجاد شبکه ملی اطلاعات مابین دستگاههای اجرایی استفاده نمود.

صفرزاده همچنین دولت الكترونيك را گامي مهم براي به حداقل رساندن فساد اداري دانست و گفت: طرح دولت الكترونيك در استان آذربايجان غربي كه طي تفاهم نامه ميان استانداري و سازمان فناوري اطلاعات ايران بعنوان پايلوت كشوري انتخاب شده، بصورت جدي دنبال مي شود.

وي اضافه كرد: آذربايجان غربي پتاسيل هاي لازم را براي اجراي طرح دولت الكترونيك دارد كه در صورت راه اندازي و تحقق اين هدف، شاهد كاهش و به حداقل رسيدن فساد اداري، افزايش رضايتمندي مردم، كاهش هزينه ها و سهولت دريافت خدمات دولتي توسط شهروندان خواهيم بود.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي در ادامه بر لزوم توجه به مباحث اخلاق و انگيزش در ميان كاركنان تاكيد كرد و افزود: جاري و ساري شدن مكارم اخلاقي در ميان كاركنان و توجه به نيازهاي مادي و معنوي آنان و ايجاد انگيزش كافي در آنها، از جمله عوامل مهم ارتقاي شاخص سلامت اداري است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار