کد خبر: ۱۳۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 18 November 2015

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی ایران گفت:‌ همه باید نسبت به کیفیت کالاهای ایرانی حساس باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، دکتر سید محمد مهدی هادوی امروز(27آبان)، درهمایش تجلیل از برترین‌های کیفیت کشور که درموسسه تحقیقات، اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور مستقر در کرج برگزار شد، اظهار کرد: امروز کشور شرایط تحریم را پشت سرگذاشته و به مرحله پساتحریم رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: درشرایط جدید نه تنها سازمان ملی استاندارد بلکه همه دستگاه‌هایی که با تولید و صنعت درارتباط هستند و می‌توانند شرایط خودکفایی اقتصادی کشور را فراهم کنند، باید هوشمندانه‌تر عمل کنند و با جدیت بیشتری وظایف خود را به انجام برسانند.

هادوی افزود: با رسیدن شرایط پساتحریم باید به سمت بهبود وضعیت اقتصادی کشور گام برداریم تا بتوانیم از این طریق به انتظارات مردم پاسخ بدهیم.

هادوی گفت: صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی نباید صرفا به فکر تولید و عرضه محصولات خود باشند بلکه باید رضایت مشتری را به عنوان سرمایه اصلی کار خود درنظر داشته باشند.

وی ادامه داد: براین اساس واحدهای تولیدی و صنعتی باید ارائه خدمات پس از فروش مناسب را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: همه باید نسبت به کیفیت بخشی به کالاهای تولیدی داخلی احساس مسئولیت کنند و به فراخور وظایف نظارت های لازم را انجام دهند.

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی ایران خاطرنشان کرد: کیفیت دارای پنج ابزار، نهاد افزار، سخت افزار، نرم افزار،مغزافزار،فرهنگ و اخلاق کاری است .

این مسئول اظهار کرد: بدون شک اگر به این پنج ابزار به شیوه مناسبی شکل داده شود کیفیت بوجود می‌آید.

هادوی گفت: وظیفه سازمان استاندارد تنها کنترل کیفیت کالا و خدمات نیست بلکه این سازمان باید درحیطه ارائه دانشی که منجر به کیفی‌سازی محصولات ایرانی می‌شود نیز قوی‌تر عمل کند.

گفتنی است در پایان این همایش از 13 تولید کننده برتر استان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار