کد خبر: ۱۳۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 26 November 2015

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت: با اجرای طرح های نظارتی، برخورد قاطع قضایی با متخلفان و سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده های قضایی تشکیل شده در این زمینه، دیگر اثری از شهرک سازی غیر مجاز در این شهرستان دیده نمی شود.

حسن جهان شاهلو روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: به دلیل بی توجهی صورت گرفته در چندین سال گذشته در بخش کنترل و نظارت بر روند ساخت و سازها در مناطق شهری و روستایی، این شهرستان به کارگاه ساخت و سازهای غیر مجاز تبدیل شده بود.

وی اظهار کرد: در پی این غفلت مدیران و مشارکت برخی از اعضای شوراهای اسلامی به ویژه در مناطق روستایی شهرستان که دارای طبیعتی زیبا و خوش آب و هواست کار ساخت شهرک سازی های غیر مجاز نیز رونق داشته است.

وی بیان کرد: در 2 سال و نیم گذشته اقدامات گسترده ، منسجم و جامعی با مشارکت دستگاههای عضو ستاد مبارزه با ساخت و سازهای شهرستان البته با نظارت دقیق فرماندار ساوجبلاغ صورت گرفته که نتیجه این تلاش شبانه روزی متوقف شدن عملیات ساخت شهرک سازی و نیز کاهش چشمگیر ساخت و سازهای غیر مجاز بصورت پراکنده در مناطق مختلف است.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت: در طول 7 ماه گذشته از سوی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان 469 رای مبنی بر تخریب بنای غیر مجاز که شامل ویلاهای مجلل ، خانه باغی ، استخر ، دیوار کشی بوده صادر و اجرا شد.

وی شعار ستاد مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز از سال 92 در این شهرستان را ساخت و ساز = با تخریب ذکر کرد و یادآور شد: این شعار در تابلوهای بزرگ توسط فرمانداری ساوجبلاغ در مسیر اتوبان و راههای اصلی شهری و جاده های اصلی روستاها به منظور هشدار با متخلفات و آگاهی بخشی به مردم اطلاع رسانی شده است.

جهانشاهلو گفت: با توجه به وسعت و پراکندگی ساوجبلاغ در زمینه جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز نیاز به کمک مردم در مناطق شهری و روستایی داریم زیرا در همان مراحل اولیه کار جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز گرفته می شود.

شهرستان ساوجبلاغ در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار